Levering en retour

Bezorgen

Kan ik mijn pakket ook ophalen in de winkel?
Ja hoor, dat kan! Kies voor de optie afhalen en kom het pakketje gezellig afhalen in onze winkel. Je voordeel? Geen verzendkosten, nog even lekker stenen kijken en als je zin hebt een kopje koffie of thee.

Als ik kies voor een pakket afhalen wanneer kan dat dan?
Zodra je de bevestigingsmail ontvang waarin staat dat wij je bestelling hebben afgerond kan je deze meteen afhalen. Meestal is dit de dag van bestellen of de dag erna al. Wij hebben in de regel alles gewoon in eigen magazijn.

Hoe werkt gratis bezorging?
Vanaf € 90,- bezorgen we gratis. Je hoeft hier verder niets voor te doen.

Kan ik mijn pakket ook laten afleveren bij een afleverpunt?
Ja. We maken hiervoor gebruik van PostNL. Als je bij de verzendopties kiest voor ‘PostNL parcelpunt levering’ dan kan je de door jou gewenste ophaallocatie kiezen.

Wat als ik de verkeerde postcode heb ingevuld?
Let alsjeblieft goed op dat je de juiste postcode en huisnummer invult. De website helpt je op weg door er dan automatisch de straatnaam bij te kiezen. Ben je heel eigenwijs? Dan kan je die straatnaam zelf veranderen. De posterijen (TRUNKRS, POSTNL) gaan bij een foutieve combinatie altijd voor de postcode met het huisnummer. Het pakket gaat dus altijd naar de ingevulde postcode met huisnummer combinatie waardoor het van belang is dat je geen fouten maakt in je postcode en huisnummer. Ben je er heel snel bij dan kunnen we het veranderen maar als het pakket hier al is opgehaald dan kunnen wij ook niets meer doen. Gelukkig helpt de website je wel op weg, als je jouw postcode invult

Wat als mijn bestelde product beschadigd is aangekomen?

Als jouw product beschadigd aangekomen is dan willen we je natuurlijk graag verder helpen. We hebben dan wel wat informatie van je nodig. We vragen dan om een viertal foto’s. Een foto van de doos waarin het beschadigde product is verzonden, een foto van het verzend label, een foto van de verpakking in de doos, een foto van het beschadigde product en een foto van de pakbon. Ook vragen we je de schade binnen drie werkdagen na aankomst van je pakket bij ons aan te melden.

Retourneren

Kan ik een product retour zenden?
Ja hoor dit kan natuurlijk gewoon. Je kan het product binnen 14 dagen na ontvangst herroepen zonder opgaaf van redenen. Je hebt vervolgens nog eens 14 dagen om het retour te zenden.

Hoe werkt het retour zenden?
Je kan het pakket hier retour zenden. Je kan het natuurlijk ook zelf langs brengen bij ons in de winkel.

Krijg ik mijn geld terug?
Je kan aangeven wat jij graag wil. We kunnen het geld terugstorten of je product omruilen voor een ander gewenst product. Kies je voor een terugbetaling? Dan storten we het geld binnen 3 werkdagen na ontvangst van je retour product terug op je rekening.

Trunkrs of PostNL?

De keuze is geheel aan jou. Kies je voor Trunkrs dan is je pakketje er meestal al de volgende dag. Voor PostNL moet je rekening houden dat je pakketje er binnen 1 tot 3 werkdagen is. Verder is het zo dat Trunkrs alleen ‘s avonds levert en naast snel ook nog eens de milieu bewuste keuze is. PostNL regelt onze dagleveringen en de service punten. Past jouw bestelling in een briefpakketje? Dan is PostNL ‘the way to go’, het is velen malen goedkoper dan de pakketpost en het past door jouw brievenbus.